Kołobrzeg - Schyłek rozrywki z Kołobrzegiem

Nasz wyjazd dobiega powoli końca. W poprzednich dniach zwiedziliśmy okolicę, a nawet Trójmiasto. Molo w Sopocie i Gdyni było fantastyczne. Oceanarium również robiło wrażenie, a małe kamieniczki w oryginalnym stylu na zawsze pozostaną w naszej pamięci wizytówką Gdańska. Jutro wieczorem niestety opuszczamy Kołobrzeg. Dzisiaj przemierzyliśmy ulubione miejsca w poszukiwaniu pamiątek dla bliskich. Kupiliśmy ramki na zdjęcia z muszelkami i całą masę różnorodnych charakterystycznych przedmiotów, chociażby jak kołobrzeskie statki. Wieczorem udaliśmy się na spacer po plaży by zobaczyć zachód słońca, był to piękny widok i zgodnie stwierdziliśmy, że warto było go zostawić na sam koniec. Zostało nam jeszcze troszkę pieniędzy więc udaliśmy się na pyszną kolację do jednej z lepszych restauracji jakie znaleźć można w Kołobrzegu. Tym razem zdecydowałam się na coś bardziej międzynarodowego i zajadałam się spaghetti. Dzisiaj definitywnie możemy stwierdzić, że w tutaj wszystko jest pyszne. Następne wakacje nad morzem z całą pewnością spędzę w Kołobrzegu. Piękne widoki i wspaniała plaża to tylko nieliczne z zalet tego kurortu.